www.infocom.md
TEHNOLOGII INFORMATIONALE SI SERVICII DE FACTURARE
 

Raspunsuri la cele mai frecvente intrebari

1. Repartizarea energiei electrice la scara si lift

Calculele pentru serviciile "energie electrica scara" si "energie electrica lift" se efectueaza conform Hotararii Guvernului nr.191 din 19 februarie 2002 si Hotararii Guvernului nr. 1339 din 15 octombrie 2002. Lunar, gestionarii fondului locativ prezinta datele privind volumul de energie eletrcica consumata pentru fiecare contor instalat in bloc. Acest volum se imparte proportional numarului de locatari, domiciliati in apartamentele care se folosesc de aceste servicii si sunt conectate la contoarele respective. La calculul consumului energiei electrice se iau in consideratie si zilele in care a fost deconectat ascensorul respectiv.

2. Calcularea apei, conform deciziei (ultimele 2 luni)

Confrom Deciziei Comisiei municipale pentru coordonarea si controlul actiunilor primordiale de pregatire a gospodariei municipale pentru perioada rece 2003 - 2004 din 20 ianuarie 2004, incepand cu luna ianuarie 2004, abonatilor, care nu prezinta datele pe contoarele individuale instalate in apartamentele lor, li se expune spre plata volumul mediu, calculat din datele pe ultimele doua luni cand ele au fost prezentate. Totodata, volumul mediu nu poate depasi volumul calculat conform normativelor prevazute de legislatia in vigoare, adica nu mai mult de 6 m3 de persoana pe luna pentru apa potabila.

3. Ce inseamna "agent termic" si "apa menajera"?

In luna aprilie 2002 serviciul "Apa calda T.C." a fost divizat in doua servicii: "Apa menajera" si "Agent termic". Serviciul "Apa menajera" reprezinta apa rece, care o furnizeaza S.A."Apa-Canal Chisinau" in robinetele cu apa calda, iar serviciul "Agent termic" este energia termica, care o utilizeaza S.A."Termocom" pentru a incalzi acest m3 de apa rece.

4. Modificarea numelui

Incepand cu luna august 2003 I.M."Infocom" pentru comoditatea consumatorilor serviciilor locativ-comunale expedieaza chitante (avize de plata) in care este indicat numele chiriasului principal al apartamentului. In cazul cand pe chitanta numele nu este indicat corect ne puteti contacta la tel.: 23 50 30.

Meniul principal: